Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2010 17:40 - Откьси от "Подбрани тостове" 2
Автор: tortinka2 Категория: Други   
Прочетен: 2020 Коментари: 0 Гласове:
1



На пазара едно момченце продавало козе сирене и викало:
  -Насам,моля! Хубаво козе сирене! Заповядайте,моля!
  -Закълни се в майка си,че сиренето ти е хубаво-рекъл му  един човек.
  -Кълна се в майка си!-отвърнало веднага момченцето.-Сутринта баба ми каза:"Иди на пазара и продай това сирене.За ядене не става,но за пазара е много добро."
Да пием за истината!

Един човек хванал костенурка.
  -Закълни се,че няма да направиш от мен гребенчета-помолила го костенурката.
   -Заклевам се-казал човекът и направил от нея мастилница.
Да пием за  това - винаги да държим на думата си!


Не посягай към камък,който не може да повдигнеш.Не се хвърляй да плуваш там,откъдето няма да можеш да изплуваш.И ако водата в ручея ти е до глезените,не си навивай панталоните над коленете.
Да пием за чувството за мярка!

Полицай спира мерцедес,управляван от грузинец,и му нарежда да покаже документите си.Поглежда шофьорската му книжка и възкликва:
-Но това са документи за управление на самолет!
-Слушай,драги,защо  се заяждаш?Каквито имаше,такива купих.
Дя пием за автомобилите!

Веднъж попитали мъдрецът Сурен:
-Под кой знак на зодиака си роден?
-Под знака на Стария козел-казал той.
-Сурен,няма такъв знак-рекли хората.
-Когато бях  малък,-обяснил мъдрецът-майка ми пожелала да разбере каква ще бъде съдбата ми.И звездобройците и казали,че съм роден под знака на Козирога.
-Но козирогът не е стар козел,а малко козле.
-Знам аз,но оттогава минаха сто години и козирогът е остарял!
Да вдигнем чаши за столетниците!



Тагове:   откьси,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tortinka2
Категория: Други
Прочетен: 170489
Постинги: 87
Коментари: 62
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930