Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 10:41 - Светски клюки
Автор: tortinka2 Категория: Музика   
Прочетен: 1877 Коментари: 0 Гласове:
2



 Ето това са нещата, които надали сме знаели за известните личности:
.....за Риана......
   Известната певица в последното си интервю за списание "Вог",каза че най-много от всички я е разочаровал баща и, който се е свързал с журналистите, когато тя е била нападната от Крис Браун.

    Атрактивната, талантлива и сексапилна Риана е на корицата на последния брой на Вог. Въпреки славата и парите, певицата от Барбадос, призна, че не всичко от живота и е толкова розово, особено когато става въпрос за семейството.

    "Странно е това, да пораснеш с някого, да бъдеш до него, и един ден този човек да ти обърне гръб и да направи нещо, което не съм могла да си представя дори и в най-страшните си сънища. Никога не съм мислела, че ще ме предаде някой от семейството. Не баща ми! Но когато се укривах от медиите заради нападението на Крис, той ме продаде на журналистите за един чек.Свърза се с тях и им разказа куп лъжи. Нито веднъж след инцидента не поиска да ме види, нито ме попита как съм, дали съм жива ", разкри Риана.
....За Лейди ГаГа....Защо тя татуира само лявата част на тялото си?

Вече нищо, което Лейди Гага прави или казва не може да изненада никого.

Последното й изказване обаче определено заслужава внимание.

Тя е заявила, че татуира само лявата страна от тялото си и то, защото баща й я помолил поне една част от нея да остане нормална. Гага е приела тези думи абсолютно буквално и така се започнало да татуира самото лявата част на тялото си.

„Баща ми ме помоли поне част от мен да си остане нормална, затова реших да се разделя на две – едната част е в стил Мерилин Монро, а другата е като Иги Поп.”

Певицата обяснява защо е избрала точно дясната страна с мотива, че е левичарка.

„Аз съм левичар. Когато бях малка баща ми се опитваше да ме научи да пиша с лявата ръка, з ада съм по-нормална. Педиатърът обаче му каза, че няма смисъл да променя природата, аз просто съм си родена такава. Затова реших, че лявата страна на тялото ми е посветена на странностите ми.”
Нищо ново под слънцето. И Мерилин Менсън казваше, че съчетава в себе си доброто и лошото и затова е взел имената на Мерилин Монро и серийния убиец Чарлз Менсън.
...За Наоми Кембъл...
Египетският вестник "Ал Ахрам" съобщи в четвъртък, че сватбата на британския топ модел Наоми Кембъл и руския олигарх Владислав Доронин ще се проведе на 7-8 декември в град Луксор - един от най-популярните международни туристически центрове на Египет. Според вестника сватбеното тържество, което ще продължи два дни, ще се проведе в храма посветен на бога на слънцето Амон Ра. Специално за тържеството са поканени стотици изтъкнати гости, сред които холивудски звезди, дизайнери и модели. Двойката планира да прекара медения си месец в един от най-луксозните хотели в Египет - петзвездния "Old Winter Palace". Той е построен през 1886 г. в британски колониален стил и с времето се е превърнал в легенда. В него са отсядали знаменити пътешественици, историци и кралски семейства. Дори известната писателка Агата Кристи е увековечила този хотел в един от своите детективски романи. Преди няколко години "Old Winter Palace" бе напълно реновиран, а през 2007 г. в него прекараха коледните празници, френския президент Никола Саркози и съпругата му бившия топ модел Карла Бруни. image


Вчера в руската преса се появи слух, че световноизвестният модел Наоми Кембъл очаква дете от руския милиардер Владислав Доронин. Съмненията за това са заради непотвърдена информация на една от прислужниците на двойката, която разказала пред медиите, че топ-моделката е наела личен треньор, с който да се занимава с гимнастика за бременни. Приближени до двойката разказват, че "черната пантера" е решила да ражда в Москва и даже вече избрала елитна клиника за тази цел. Според слуховете, Наоми е в съвсем ранна бременност, но лекар специалист вече следи здравословното й състояние, а Владислав е решил да изпълни всички капризи на любимата си.


 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tortinka2
Категория: Други
Прочетен: 170349
Постинги: 87
Коментари: 62
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930